Mogen we je beter en sneller helpen?

Kies je profiel en wij passen onze website daar speciaal op aan:

Profiel wijzigen? Dat kan hier

Solliciteer direct

FAQ

Inhoudsopgave

    Werkenbij

    Sollicitatie

  • Nadat jij je sollicitatie hebt ingediend via het formulier op onze website, neemt onze recruiter binnen twee werkdagen telefonisch contact met je op.

     

  • Na jouw sollicitatie via onze website neemt onze recruiter binnen twee werkdagen contact met je op. Om je te bedanken voor je sollicitatie, maar ook om alvast kennis te maken. Als we denken dat er een match mogelijk is, nodigen we je uit voor een eerste gesprek met jouw toekomstige leidinggevende. Vervolgens maak je een online assessment om te zien wat jouw sterkste competenties zijn en wat voor een teamgenoot je bent. In een tweede gesprek bespreken we jouw assessment en gaan we meer de diepte in. Zien we jou als onze nieuwe collega én zie jij het ook nog steeds zitten om voor ons aan de slag te gaan? Dan vieren we dat met een arbeidscontract.

     Voor meer informatie verwijzen we je naar deze pagina met alle informatie over de sollicitatieprocedure.

     

  • Wij houden van een snelle sollicitatieprocedure en streven ernaar om dit binnen één week volledig te doorlopen. Uiteraard is dit afhankelijk van jouw eigen beschikbaarheid. Voor meer informatie verwijzen we je naar de pagina met alle informatie over de sollicitatieprocedure.

     

  • Dat kan zeker! Een bijbaan is wat veel Casemanagers bij ons hebben naast hun studie. Voor deze rol is het minimale aantal uren wel 32 uur per week. Bij ons Claim & Intake team kun je al aan de slag voor 16 of 28 uur per week.

  • Dat is zeker mogelijk. Wij zijn voortdurend op zoek naar nieuw talent. Is er momenteel geen interessante vacature voor jou? Dan ontvangen we toch graag jouw CV en motivatiebrief. Deze kun je uploaden door het formulier in te vullen op de contactpagina. Onze recruiter neemt vervolgens contact met je op om de eventuele mogelijkheden te bespreken.

     

     

  • Wij hanteren altijd de Privacywetgeving. Als je solliciteert op een vacature verzamelt en verwerkt Acture met jouw toestemming de door jou verstrekte gegevens voor het in behandeling nemen van jouw sollicitatie. Deze door jou verstrekte persoonsgegevens worden door Acture bewaard gedurende een periode van 4 weken na het einde van de sollicitatieprocedure.

  • Organisatie en cultuur

  • Acture heeft een open cultuur met een informele werksfeer. We houden rekening met elkaar, helpen elkaar en werken écht samen. Bij Acture kun jij jezelf zijn en sta je er nooit alleen voor. We zijn gelijkwaardig aan elkaar en vormen een hecht team. Er is ruimte voor gezelligheid en er wordt gelachen op de werkvloer. We zijn betrokken en nemen écht de tijd voor elkaar. Bij Acture voelen medewerkers zich vanaf één thuis. Iets waar we trots op zijn!

  • Het is bij Acture mogelijk om thuis te werken of op een andere locatie dan het kantoor. Wel vragen we van je om niet in het openbaar te werken of in een ruimte met veel mensen, omdat je met zeer vertrouwelijke informatie aan de slag gaat. De werktijden bij Acture zijn zeer flexibel. Ons kantoorpand is iedere werkdag geopend van 07.00 tot 19.30 uur.

    We vinden het belangrijk dat nieuwe medewerkers de eerste 6 - 9 maanden veel op kantoor te zijn. Zo maak je de nieuwe materie snel eigen en leer je jouw nieuwe collega’s goed kennen.

  • De belangrijkste eigenschappen waarover een casemanager van Acture moet beschikken, zijn:

    • Je hebt interesse in sociale zekerheid, verzuim, ziektewet en WGA.
    • Je hebt bij voorkeur ervaring met klantcontact en bent klantgericht.
    • Je bent communicatief vaardig, weet anderen te motiveren en denkt creatief na over oplossingen.
    • Je hebt een zorgvuldige en accurate manier van werken en behoudt het overzicht.
    • Je bent oplossingsgericht, je wilt graag leren en gaat uitdagingen aan.
    • Je bent proactief, neemt verantwoordelijkheid en voelt je eigenaar van een dossier.
  • Acture geeft om haar medewerkers. En vindt het belangrijk dat zij gezond, betrokken en energiek blijven. In het kader van vitaliteit organiseren we onder andere gratis bootcamplessen voor medewerkers. Bovendien staat er iedere werkdag een uitgebreid, gezond lunchbuffet voor medewerkers klaar op kantoor, inclusief salades en vers fruit.

  • Natuurlijk is dit afhankelijk van de functie. Over het algemeen eisen we van kandidaten dat ze minimaal hbo werk- en denkniveau hebben. Dit kan worden aangetoond met een relevant diploma óf middels het online assessment dat we in de sollicitatieprocedure afnemen.

     

  • Contract en arbeidsvoorwaarden

  • Dit is afhankelijk van de functie. Voor de meeste functies geldt een 32- tot 40-urige werkweek.

  • Jazeker! Binnen Acture is het absoluut mogelijk om parttime te werken. In de vacaturetekst staat altijd vermeld hoeveel uur de functie betreft. Wil je minder uur werken dan staat aangegeven? Neem dan contact op met onze recruiter om te bespreken wat de mogelijkheden zijn.

  • Acture geeft bovengemiddeld veel aandacht aan de persoonlijke ontwikkeling van medewerkers. Wij vinden het belangrijk dat onze medewerkers blijven groeien. Vooral omdat er in ons werkgebied voortdurend verandering plaatsvindt en je als voorloper in sociale zekerheid up-to-date moet zijn én blijven. Ons continu leren en verbeteren programma biedt training on-the-job en een breed aanbod van opleidingen waar medewerkers via onze online trainingsbibliotheek - de Acture Academy – onbeperkt toegang tot hebben.

     

  • De contractduur verschilt per functie. Over het algemeen beginnen we met een jaarcontract. Hierbij hebben we de intentie om het contract na een jaar om te zetten naar een contract voor onbepaalde tijd.

  • Nee, hier maken we geen gebruik van. Wij houden ons aan de wetten en regelgeving uit Het Burgerlijk Wetboek (BW). Bijvoorbeeld op het gebied van proeftijd, opzegtermijnen en ontslag.

  • Dit is zeker mogelijk! We bieden medewerkers uitdagingen én carrièrekansen. Acture begeleidt jou om jouw ambities te realiseren de beste versie van jezelf te worden.