Klachten en bezwaren
Wij nemen iedere klacht of vervelende ervaring serieus. Lukt het ons vanwege de regelgeving niet om de klacht zelf op te lossen? Dan verwijzen we jou graag door naar de partij die dat wél kan. Samen vinden we altijd een oplossing.


Kies de situatie die op jou van toepassing is
Het is van belang om eerst te bepalen wat er precies aan de hand is. De regels van de sociale zekerheid schrijven voor dat jij je klacht of bezwaar in bepaalde gevallen niet bij ons, maar bij andere personen of instanties onder de aandacht moet brengen. Maak daarom hieronder een keuze.
Heb je een klacht of een slechte ervaring met Acture? Vul dan onderstaand formulier in. Vermeld daarbij alsjeblieft je naam en geboortedatum. Dan nemen wij op werkdagen binnen 24 uur via e-mail contact met je op.
Klachtenformulier
Let op: de regels van de sociale zekerheid schrijven voor dat je jouw klacht of bezwaar in bepaalde gevallen niet bij ons, maar bij andere personen of instanties onder de aandacht moet brengen. Hierboven kun je kiezen voor de pagina ‘Klachten en bezwaren’ die voor jou van toepassing is (Ziektewet, WGA of WW), als je dit nog niet gedaan hebt. Zo voorkom je dat je de verkeerde partij aanspreekt en langer dan nodig is op een oplossing moet wachten.
Heb je geen klacht maar wel een vraag, dan staat het antwoord wellicht bij onze veelgestelde vragen:
Je kunt uiteraard ook altijd contact opnemen met je casemanager.
"*" indicates required fields