De digitale casemanager

Onze missie bij Acture is dat we voorop willen lopen in kwaliteit en innovatie. Een onderdeel daarvan is de ontwikkeling van de digitale casemanager. De digitale casemanager staat onze casemanagers op zeer effectieve en efficiënte wijze bij in het beoordelen, administreren en begeleiden van ziekmeldingen. Zo kunnen onze casemanagers zich nog beter focussen op waar zij goed in zijn: jouw (ex-)werknemers met hun expertise begeleiden in sociale zekerheid en zo jouw schadelast beperken. Let op, de digitale casemanager zetten we momenteel alleen in voor de uitzendbranche.

Hoe werkt de digitale casemanager?
Zodra je een ziekmelding doorgeeft aan Acture wordt de begeleiding automatisch door de digitale casemanager in gang gezet. In onderstaand filmpje krijgt jouw (ex-)werknemer meer uitleg over de digitale casemanager. Deel deze dus vooral! Heb je vragen over de digitale casemanager? Neem dan contact op met je accountmanager. We helpen je graag!

Een werknemer is ziek. Wat nu?

Zodra een werknemer ziek is meld je dit bij Acture. Wij nemen de ziekmelding dan in behandeling, maar ook jij blijft betrokken. Benieuwd naar onze werkwijze? Bekijk onderstaand filmpje.

Helpdesk

Als klant ontvang je een inlog voor ons klantportaal Klout7. Een praktische handleiding voor het klantportaal vind je hier handleiding Klout7.

Heb je aanvullende vragen over de inhoud van een dossier? Neem dan contact op met de afdeling casemanagement.
T: 024 890 94 70 (uitzendbedrijven)
T: 024 750 40 30 (overige sectoren)
E: info@acture.nl

Heb je vragen over de facturatie, het contract met Acture of het inloggen in Klout7? Neem dan contact op met de afdeling Sales Support.
T: 024 890 94 73
E: salessupport@acture.nl

Wij helpen je graag verder!