Onze digitale casemanager legt sneller en op het juiste moment contact met jouw zieke flexmedewerkers.

De voordelen?

Makkelijk snel en in meerdere talen

De applicatie is zeer makkelijk in gebruik en maakt processen ordelijk en efficiënt. Er wordt sneller en op het juiste moment contact gelegd met flexmedewerkers. De digitale casemanager communiceert in het Nederlands, Engels, Pools en Roemeens en spreekt dus de taal van jouw flexmedewerkers.

 

Hoe werkt het?

Efficiënte ondersteuning bij ziektebegeleiding.

Wanneer een flexmedewerker zich ziekmeldt, geef je deze ziekmelding direct door aan Acture. Vervolgens wordt de begeleiding automatisch door de digitale casemanager in gang gezet en ontvangt de zieke flexmedewerker een sms-bericht met een link. Via deze link wordt de flexmedewerker doorverwezen naar onze applicatie. Hier worden alle relevante vragen die betrekking hebben tot juiste begeleiding tijdens ziekte digitaal aan de flexmedewerker gesteld.

Cover voor

Vragen over onze digitale casemanager?

We gaan graag met je in gesprek!