Klachten

Wij nemen iedere klacht of vervelende ervaring serieus. Lukt het ons vanwege de regelgeving niet om de klacht zelf op te lossen? Dan verwijzen we jou graag door naar de partij die dat wél kan. Samen vinden we altijd een oplossing.

Afbeelding voor Klachten

Klachtenformulier

Let op: de regels van de sociale zekerheid schrijven voor dat je jouw klacht of bezwaar in bepaalde gevallen niet bij ons, maar bij andere personen of instanties onder de aandacht moet brengen. Hierboven kun je kiezen voor de pagina ‘Klachten en bezwaren’ die voor jou van toepassing is (Ziektewet, WGA of WW), als je dit nog niet gedaan hebt. Zo voorkom je dat je de verkeerde partij aanspreekt en langer dan nodig is op een oplossing moet wachten.

Heb je geen klacht maar wel een vraag, dan staat het antwoord wellicht bij onze veelgestelde vragen:

Veelgestelde vragen Ziektewet    

Veelgestelde vragen WGA     

Veelgestelde vragen WW

 

Je kunt uiteraard ook altijd contact opnemen met je casemanager.

Bekijk hier onze klachtenprocedure

"*" indicates required fields

DD dash MM dash YYYY
Ik ontvang een
Privacy verklaring*
Ik ga akkoord dat mijn gegevens worden opgeslagen in de database van Acture. Je kunt te allen tijde jouw gegevens laten wijzigen dan wel laten verwijderen. Daarvoor kun je o.a. gebruik maken van het contactformulier. Jouw gegevens worden niet aan derden ter beschikking gesteld, tenzij anders aangegeven. Jouw gegevens worden op beveiligde servers in Nederland opgeslagen. Voor meer informatie verwijzen wij graag door naar ons Privacy Policy onderaan de website.