AVG Proof factureren

De facturatieprocedure wijzigt en dat heeft invloed op hoe je facturen ontvangt en verwerkt. Wij brengen je graag op de hoogte. Op deze pagina vind je alle informatie rondom deze veranderingen.

Afbeelding voor AVG Proof factureren

Wat verandert er?

De naam en geboortedatum zullen verdwijnen van facturen en worden vervangen door ons dossiernummer (ZM / WGA). Hierdoor kun je onze facturen niet meer direct koppelen aan een persoon zonder gebruik te maken van Klout7 of PowerBI.

U heeft toegang tot PowerBI, waarbij autorisatie wordt verleend op basis van uw wensen, met hetzelfde onderscheid als voor de toegang van Klout7, namelijk financieel / operationeel.

We streven ernaar om deze wijziging per 1 april 2025 door te voeren. Mochten daarin wijzigingen plaatsvinden, dan houden we je uiteraard op de hoogte

Waarom deze verandering?

De Algemene verordening gegevensbescherming (AVG) legt meer verantwoordelijkheden neer bij organisaties die persoonsgegevens verwerken. Mensen van wie gegevens worden verwerkt, hebben meer rechten gekregen. En alle Europese privacytoezichthouders hebben de bevoegdheid om boetes op te leggen aan organisaties die de regels overtreden.

We realiseerden ons dat we persoonsgegevens verwerkten op onze facturen (zoals naam en geboortedatum), wat niet langer in lijn was met de AVG. Deze veranderingen vergen aanpassingen in onze systemen en processen, maar we streven ernaar om de impact op zowel u als ons bedrijf te minimaliseren.

Onze oplossing

Om te voldoen aan de wet- en regelgeving zullen we persoonsgegevens van de facturen verwijderen en vervangen door ons dossiernummer. Dit dossiernummer is gekoppeld aan de medewerker en is beschikbaar in ons operationele systeem Klout7. Daarnaast zullen we PowerBI gebruiken voor factuurspecificaties, waardoor u eenvoudig toegang heeft tot de benodigde informatie.

Wat betekent dit voor jou

Deze wijzigingen zullen invloed hebben op jouw facturatieproces en de manier waarop je onze facturen controleert. We begrijpen dat dit aanpassingen kan vereisen in uw interne procedures. We staan klaar om eventuele vragen te beantwoorden en te ondersteunen tijdens deze overgangsperiode. Neem gerust contact met ons op via uw contactpersoon.

Heb je hier vragen over? Neem contact op met jouw Accountmanager of met Sales Support via salessupport@acture.nl

Hieronder een voorbeeld van de nieuwe situatie