In dat geval maken wij een afspraak met jou over de manier waarop je dat gaat doen. Je kunt hierbij onder meer aangeven in hoeveel stappen je het verschuldigde bedrag wilt terugbetalen. We bevestigen de gemaakte afspraken altijd met een brief waarin je rustig kunt nalezen wat je precies moet terugbetalen en waarom.

Hoe het terugbetalen in zijn werk gaat, hangt af van de situatie. Waar mogelijk verrekenen we gedurende één of meerdere maanden een bedrag met jouw WGA-uitkering. Dit zie je dan altijd terug in de uitkeringsspecificatie(s) over de maand(en) in kwestie. Is verrekenen met jouw uitkering niet mogelijk? Dan treffen we een andere regeling. Moet je iets terugbetalen en heb je hier een vraag of zorgen over? Dan kun je uiteraard ook altijd zelf contact opnemen met jouw casemanager. Ben je het niet eens met de verrekening en denk je dat er iets fout is gegaan bij UWV of Acture? Laat ons dit dan alstublieft weten. Wij lossen problemen graag zo snel mogelijk op.