Wegwijs bij Acture

Acture neemt de begeleiding van zieke (ex-) werknemers over, zodat u zich kunt blijven focussen op uw eigen werkzaamheden. Deze pagina hebben we speciaal voor u samengesteld. Zo kunt u alle relevante informatie over de samenwerking met Acture op één plek terugvinden.

Op deze pagina vindt u een filmpje met uitleg over de samenwerking met Acture, een link om belangrijke documenten te downloaden en informatie hoe u contact met ons op kunt nemen. Afsluitend vindt u een kort overzicht met de veelgestelde vragen.

Een werknemer is ziek. Wat nu?

Zodra een werknemer ziek is meldt u dit bij Acture. Wij nemen de ziekmelding dan in behandeling, maar ook u blijft betrokken. Benieuwd naar onze werkwijze? Bekijk onderstaand filmpje. https://player.vimeo.com/video/368780903?dnt=1&app_id=122963

De digitale casemanager: KEES

Onze missie bij Acture is dat we voorop willen lopen in kwaliteit en innovatie. Een onderdeel daarvan is de ontwikkeling van de digitale casemanager KEES. De digitale casemanager staat onze casemanagers op zeer effectieve en efficiënte wijze bij in het beoordelen, administreren en begeleiden van ziekmeldingen. Zo kunnen onze casemanagers zich nog beter focussen op waar zij goed in zijn: uw (ex-) werknemers met hun expertise begeleiden in sociale zekerheid en uw schadelast beperken.

Hoe werkt KEES?
Zodra u een ziekmelding doorgeeft aan Acture wordt de begeleiding automatisch door KEES in gang gezet. In onderstaand filmpje krijgt uw (ex-) werknemer meer uitleg over KEES. Deel deze dus vooral! Heeft u vragen over KEES? Neem dan contact op met uw accountmanager. We helpen u graag!https://www.youtube.com/embed/08K-IRnGeVc?feature=oembed

Helpdesk

Onze volledige werkwijze is uitgeschreven in verschillende handboeken.

Heeft u aanvullende vragen over de inhoud van een dossier? Neem dan contact op met de afdeling casemanagement.
T: 024 890 94 70
E: info@acture.nl

Heeft u vragen over de facturatie, het contract met Acture of het inloggen in Klout7? Neem dan contact op met de afdeling Sales Support.
T: 024 890 94 73
E: salessupport@acture.nl

Wij helpen u graag verder!