Celine
Sales Support Medewerker
Waarom werk je bij Acture?
“Zelf kom ik niet uit de branche van sociale zekerheid, maar dat weerhield mij niet om te solliciteren. Ik zag het als dé kans om iets nieuws te leren, een sprong in het diepe. Al vanaf het eerste moment dat ik binnen kwam wandelen bij Acture voelde ik mij op mijn plek. Er hangt een hele fijne en open sfeer.”
Hoe ziet jouw werkdag eruit?
“We beginnen de dag met een bakje koffie of thee, waarbij er nog even gekletst wordt met collega’s. Het is altijd afwachten wat de dag gaat brengen, geen dag is hetzelfde. Als sales support medewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor de klant. Je kunt gebeld worden door een werkgever die bijvoorbeeld hulp nodig heeft bij het ziekmelden van een medewerker. Of je krijgt een mail binnen met een inhoudelijke vraag waar je even goed in moet duiken en verschillende afdelingen bij moet aanhaken. Je bent namelijk een echte ‘spin in het web’: je staat in contact met allerlei afdelingen binnen én buiten de organisatie. Denk bijvoorbeeld aan: finance, casemanagement, accountmanagers, maar ook Belastingdienst en UWV. Dat maakt het ook zo afwisselend.