I.v.m. een storing zijn de betalingen van 28 maart niet verricht. Er wordt momenteel hard gewerkt om alle betalingen vandaag (29 maart) nog te verwerken. Daarnaast worden de betalingen van 4 april verplaatst naar 2 april. Hierdoor kunnen er eventueel correcties ontstaan. Onze excuses hiervoor.

Mogen we je beter en sneller helpen?

Kies je profiel en wij passen onze website daar speciaal op aan:

Profiel wijzigen? Dat kan hier

Solliciteer direct

Wat merk je van het gebruik van Zivver?
Wanneer je een e-mail met vertrouwelijke informatie van ons ontvangt, zie je dat deze verstuurd is met Zivver. Via de knop ‘Open bericht’ opent een nieuw venster waarin je gevraagd wordt het bericht door middel van een toegangscode te ontsleutelen. Jouw persoonlijke toegangscode heb je eerder van ons ontvangen. Na het invoeren van de code krijg je toegang tot de inhoud en eventuele bijlagen van het bericht. Bovendien kun je in deze omgeving direct én veilig op het bericht reageren.

Ben je jouw toegangscode verloren, neem dan contact op met je contactpersoon bij Acture.

Gevoelige informatie digitaal uitwisselen met Acture? Gebruik onze conversatiestarter.
Klik hier om een veilige conversatie met Acture te starten

Geef wijzigingen aan ons door
Het is belangrijk dat je wijzigingen in je e-mailadres direct aan jouw contactpersoon bij Acture doorgeeft. Op deze manier kunnen wij ook in de toekomst veilig met je communiceren. En heb je vragen over het gebruik van Zivver, dan kun je hiervoor ook bij jouw contactpersoon terecht.