Solliciteer direct

Customer Succesmanager Evermood | 32-40 uur | Nijmegen

Help organisaties én medewerkers floreren met Evermood.

  • Evermood
Nijmegen
Solliciteer direct
Werken bij Acture

In het kort

Salarisindicatie

Brutosalaris tussen €3.380,- en €5.633,- op fulltimebasis, afhankelijk van ervaring.

Dienstverband

32 – 40 uur

Minimale educatie

HBO- werk- en denkniveau

Vakgebied

Sales

Als Customer Success Manager bij Evermood ben jij de schakel tussen onze klanten en het succes van ons welzijnsplatform. Jij begeleidt organisaties bij de implementatie, stimuleert het gebruik van het platform én onze aanvullende dienstverlening. Met jouw klantgerichte aanpak, scherpe analyse en affiniteit met mentale gezondheid, help je medewerkers gezonder en veerkrachtiger te worden. Daarnaast signaleer je commerciële kansen en speel je een actieve rol in upsell en cross-sell bij bestaande klanten. Evermood is onderdeel van Acture en biedt jou een innovatieve werkomgeving waarin mentaal welzijn en duurzame inzetbaarheid centraal staan.  

Wij zijn Evermood

Better work-life for all

Bij Evermood – een HR-startup uit Berlijn en het nieuwste label binnen de Acture Groep – hebben we in 2022 onze succesvolle business-to-business SaaS-oplossing naar Nederland gebracht. Sindsdien zijn we uitgegroeid tot het meest complete welzijnsplatform voor medewerkers. 

Als HR-professional of leidinggevende wil je medewerkers effectief ondersteunen en verzuim voorkomen. Met Evermood geef je hen precies op het juiste moment toegang tot coaching, praktische tips en online workshops, via een laagdrempelig en anoniem platform. Of het nu gaat om levensstijl, overgang, mantelzorg, rouw of loopbaanontwikkeling – Evermood is er wanneer het nodig is. 

Via de intranetomgeving van de werkgever hebben medewerkers 24/7 anonieme toegang tot support op het gebied van mentale, fysieke, financiële en loopbaan-gerelateerde vraagstukken. Zo dragen we samen bij aan een gezonder, veerkrachtiger werkend Nederland – met een sterke focus op preventie, maatwerk en duurzame inzetbaarheid. 

Evermood is onderdeel van het Total Welfare Management Programma van Acture.   

Deze afbeelding heeft een leeg alt-attribuut; de bestandsnaam is Opsommingen-website-3.png

Wat jij gaat doen

Als Customer Succcesmanager.

Als Customer Success Manager ben jij het centrale aanspreekpunt voor onze klanten en zorg je voor een optimale klantbeleving. Je combineert advies over medewerkerswelzijn met het begeleiden van klanten binnen het Evermood-platform en vertaalt hun behoeften naar concrete verbeteringen. Daarnaast denk je mee over hoe we processen schaalbaar en efficiënt kunnen maken. Omdat we volop bezig zijn met het opzetten en automatiseren van customer success flows, krijg je veel ruimte om mee te bouwen. Ervaring met HubSpot of een vergelijkbaar systeem is daarbij een sterke pré. Met jouw achtergrond in SaaS, bij voorkeur in de health- of wellbeing-sector, weet je hoe je een waardevolle gesprekspartner bent voor HR-teams. Zo lever je niet alleen ondersteuning, maar ook een belangrijke bijdrage aan onze strategie en groei. 

Wat je doet:

  • Onderhouden en uitbouwen van klantrelaties, inclusief het bewaken van KPI’s en evalueren van de dienstverlening;
  • Adviseren van klanten over medewerkerswelzijn en verzuimreductie, en het vertalen van klantbehoeften naar concrete acties; 
  • Opstellen van offertes, contracten en rapportages en beheren van klantgegevens conform AVG; 
  • Meewerken aan productontwikkeling, communicatiecampagnes en marketingmateriaal; 
  • Signaleren van trends en kansen, en samenwerken met internationale teams in een dynamische omgeving. 

Wat jij krijgt

Voor wat hoort wat.

  • Een uitstekend salaris. Wij bieden jou een salaris tussen de €3.380,- en €5.633,- bruto per maand op fulltime basis. Binnen Acture zijn er diverse doorgroeimogelijkheden, zowel verticaal als horizontaal.
  • Bonusregeling. Goede prestaties gaan niet onopgemerkt voorbijActure beloont goede financiële bedrijfsresultaten en persoonlijke resultaten met een jaarlijkse bonus. Deze bedraagt maximaal 8% van het basis bruto jaarsalaris en wordt afhankelijk van jouw persoonlijke resultaten en de resultaten op groepsniveau, geheel of gedeeltelijk uitgekeerd aan het eind van het jaar.
  • 30 vakantiedagen. Omdat wij tijd voor jezelf net zo belangrijk vinden.
  • Vakopleidingen, trainingen en coaching. Ons continu leren en verbeteren programma biedt training on-the-job en een breed aanbod van opleidingen waar collega’s via onze online trainingsbibliotheek – de Acture Academy – onbeperkt toegang tot hebben.
  • Een goede pensioenregeling. Geregeld via MijnDoenpensioen van a.s.r. Zo zit je er niet alleen nu, maar ook later nog warmpjes bij!
  • Een collectieve zorgverzekering. Bij Zilveren Kruis krijg jij een collectiviteitskorting van 5% op de premie van de aanvullende verzekering. Bovendien kom je in aanmerking voor extra vergoedingen.
  • We investeren in jouw (mentale) gezondheid. Buiten een gezonde lunch en sportmogelijkheden bieden we met Evermood een platform aan speciaal ontwikkeld om extra support te krijgen als werknemer. Je hebt hierbij de mogelijkheid tot het krijgen van persoonlijke begeleiding van een coach maar ook artikelen, video’s en events over allerlei onderwerpen in het leven om te zorgen dat jij lekker in je vel zit en blijft.  
  • Een actieve personeelsvereniging. Dé plek voor gezelligheid, samenhorigheid en de leukste activiteiten met je collega’s.

Wat wij vragen 

Naast die persoonlijke match  

Voor de rol van Customer Success Manager bij Evermood zoeken we iemand die niet alleen klantgericht is, maar ook sterk in het structureren en verbeteren van processen. Je onderhoudt relaties met klanten én denkt actief mee over hoe we onze dienstverlening schaalbaar en efficiënt kunnen maken. Ervaring met HubSpot of een vergelijkbaar systeem is een grote pré, omdat we campagnes en workflows willen ontwikkelen die klanten helpen het maximale uit ons platform te halen. Zo lever je een belangrijke bijdrage aan duurzame klanttevredenheid en -activatie.   

Wat we zoeken: 

  • Minimaal hbo werk- en denkniveau en ten minste 3 jaar ervaring in een commerciële rol, bij voorkeur als Customer Success Manager. 
  • Affiniteit met (mentaal) welzijn en de drive om impact te maken op de workforce.
  • Sterke analytische en cijfermatige vaardigheden, gecombineerd met een oplossingsgerichte en dienstverlenende houding. 
  • Uitstekende beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal, in woord en geschrift. 
  • Bereidheid om op locatie in Nijmegen te werken en zelfstandig verantwoordelijkheid te nemen. 

Solliciteren bij Acture

Snel weten waar je aan toe bent.

Ben jij enthousiast over werken bij Evermood als Customer Succesmanager? Solliciteer dan direct via onderstaand formulier. Onze collega Marrit neemt binnen 2 werkdagen contact met je op om een kennismakingsgesprek in te plannen. Wij houden van een korte sollicitatieprocedure en streven ernaar om de procedure binnen 10 werkdagen volledig te doorlopen. 

Heb je vragen over deze vacature? Neem dan contact op met Marrit 

Vragen over deze vacature?

Onze recruiter Marrit kan je alles vertellen over het werken bij Evermood en deze functie. Bel of mail haar gerust.

Afbeelding voor Vragen over deze vacature?
Marrit Willemsen
Recruiter
Bel Marrit Willemsen Mail Marrit Willemsen

Solliciteer hier

Max. bestandsgrootte: 64 MB.

Niet gevonden wat je zocht?

Neem contact op met een van onze medewerkers.