Vul dit formulier in wanneer je een klacht over je bedrijfsarts hebt

Vind je dat een van de bedrijfsartsen waar Acture mee samenwerkt zich tegenover jou heeft schuldig gemaakt aan onfatsoenlijk of onprofessioneel handelen? Dat vinden wij vervelend. De regels van de sociale zekerheid schrijven voor dat je jouw klacht onder de aandacht moet brengen van de persoon of instantie die de klachtenprocedure van de bedrijfsarts uitvoert. Wij moeten je dus doorverwijzen.

Wij sturen je klacht door

Vul onderstaand klachtenformulier alsjeblieft in. Wij sturen je klacht dan door naar de juiste persoon of instantie. Dit is altijd een onafhankelijke partij.

Spreek je de juiste persoon of instantie aan?

Het is belangrijk dat je klachten bij de juiste persoon of instantie onder de aandacht brengt. Raadpleeg onze Wegwijzer klachten en bezwaren als je twijfelt of je de goede partij aanspreekt. Zo voorkom je dat je langer dan nodig is op een oplossing moet wachten.

Heb je geen klacht maar wel een vraag, dan staat het antwoord wellicht bij de veelgestelde vragen Ziektewet. Je kunt uiteraard ook altijd contact opnemen met je  casemanager.

MM slash DD slash YYYY
Privacy verklaring*
Ik ga akkoord dat mijn gegevens worden opgeslagen in de database van Acture. Je kunt te allen tijde jouw gegevens laten wijzigen dan wel laten verwijderen. Daarvoor kun je o.a. gebruik maken van het contactformulier. Jouw gegevens worden niet aan derden ter beschikking gesteld, tenzij anders aangegeven. Jouw gegevens worden op beveiligde servers in Nederland opgeslagen. Voor meer informatie verwijzen wij graag door naar ons Privacy Policy onderaan de website.