Wij sturen je klacht door
Vul onderstaand klachtenformulier alsjeblieft in. Wij sturen je klacht dan door naar de juiste persoon of instantie. Dit is altijd een onafhankelijke partij.
Vind je dat een van de bedrijfsartsen waar Acture mee samenwerkt zich tegenover jou heeft schuldig gemaakt aan onfatsoenlijk of onprofessioneel handelen? Dat vinden wij vervelend. De regels van de sociale zekerheid schrijven voor dat je jouw klacht onder de aandacht moet brengen van de persoon of instantie die de klachtenprocedure van de bedrijfsarts uitvoert. Wij moeten je dus doorverwijzen.
Vind je dat een van de bedrijfsartsen waar Acture mee samenwerkt zich tegenover jou heeft schuldig gemaakt aan onfatsoenlijk of onprofessioneel handelen? Dat vinden wij vervelend. De regels van de sociale zekerheid schrijven voor dat je jouw klacht onder de aandacht moet brengen van de persoon of instantie die de klachtenprocedure van de bedrijfsarts uitvoert. Wij moeten je dus doorverwijzen.
Vul onderstaand klachtenformulier alsjeblieft in. Wij sturen je klacht dan door naar de juiste persoon of instantie. Dit is altijd een onafhankelijke partij.
Het is belangrijk dat je klachten bij de juiste persoon of instantie onder de aandacht brengt. Raadpleeg onze Wegwijzer klachten en bezwaren als je twijfelt of je de goede partij aanspreekt. Zo voorkom je dat je langer dan nodig is op een oplossing moet wachten.
Heb je geen klacht maar wel een vraag, dan staat het antwoord wellicht bij de veelgestelde vragen Ziektewet. Je kunt uiteraard ook altijd contact opnemen met je casemanager.
"*" indicates required fields