Vindt u dat een van de bedrijfsartsen waar Acture mee samenwerkt zich tegenover u heeft schuldig gemaakt aan onfatsoenlijk of onprofessioneel handelen? Dat vinden wij vervelend. De regels van de sociale zekerheid schrijven voor dat u uw klacht onder de aandacht moet brengen van de persoon of instantie die de klachtenprocedure van de bedrijfsarts uitvoert. Wij moeten u dus doorverwijzen.

Wij sturen uw klacht door

U kunt u bij ons wel direct onderstaand klachtenformulier invullen. Wij sturen uw klacht dan door naar de juiste persoon of instantie. Dit is altijd een onafhankelijke partij.

Vul onderstaand formulier in wanneer u een klacht over uw bedrijfsarts heeft.

  • Datumnotatie:DD dash MM dash JJJJ
  • Wij verzoeken u om bij het beschrijven van uw klacht zo min mogelijk gebruik te maken van medische termen.

Spreekt u de juiste persoon of instantie aan?

Het is belangrijk dat u klachten bij de juiste persoon of instantie onder de aandacht brengt. Raadpleeg onze Wegwijzer klachten en bezwaren als u twijfelt of u de goede partij aanspreekt. Zo voorkomt u dat u langer dan nodig is op een oplossing moet wachten.

Heeft u geen klacht maar wel een vraag, dan staat het antwoord wellicht bij de veelgestelde vragen Ziektewet. U kunt uiteraard ook altijd contact opnemen met uw casemanager.